Daleko od ociju

ponedjeljak, 22.02.2010.

SAN O ANĐELIMA

Nebo skriveno od sunca
Sjenu je nadvilo na grad
U tom gradu stajao je zid
Iza zida spavala je siročad

Tu noć huktala je sova
Vjetar je grane lomio
Unutar zidova
Strah je u snove donio

Jedan je dječak
Glavu provirio kroz prozor
Drhtavim stasom
Da dokuči daj prizor

U trenu začu škripaj vrata
Pred njeg' stane obris žene
Strah zbog tog lica
Suze mu pokrene

Poviče u strahu
I suze već roni
''Čuvaj se djevo,
Oko tebe su demoni.''

''Ne pokazuj strah''
Kaže pa u nebo pogled zari
''To nisu demoni,
To su anđeli čuvari!''

- 16:13 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 19.02.2010.

Gnjilo gnijezdo

Gomila se gomila
u gomili
gomilajući golemu
gnjusnu golotinju
gledajući gubljenje
gubila sam
u gomilu glupila
gurala glavu
glumeć gospodu
gojila gljive
za glavne glavonje
galamila
gonila
gospodarila
gladnim gmazovima
gradila grobove
graktala
globala granje
gradom grubo
gorkim gazila
gmizala gadno
kao glista po govnima
grizla grkljane gadovima
gujama groznim
glave garave gladila
giljotinom
gizdavim glumcima
gugutala glazbu
glasno
glupirala se
sa gumenim golubovima
gajila gadosti
glodavce gulila
gušila
gledala grušanje grijeha
grebala grbe glamuroznih
gorila
gorčinom sam gorila
gromila
gomilajuć' se u gomili
gubeć' se u golotinji
gola golcata
u gnjilom gnijezdu

- 17:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 17.02.2010.

DANAS

Kad probdijena
prođe noć
zaboravit moram
na danas
jer opijum je to
bez kraja
koji uvijek dođe
i ostaje
koji nikada neće
samo tako
nestati
Današnji će danas
sutra biti jučer
i jučer je
nekad
isto znan kao danas
Pa tako u vječnost
Moja je prabaka
danas bila dijete
no došlo je sutra
kad joj tijelo
nije bilo živo
Svi ostali
koji življahu
danas živješe
svi koji žive
danas žive
jučer su živjeli
sutra više ne

- 13:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.02.2010.

Mjesta za mene

Ima jedan svijet,
Vjeruj mi!
Svijet u kojem živim.

Iz dana u dan
Pad sistema.
Crni dani.
Nesanica.

Ne mogu ti reći što je tuga.
Gledaj i vidi!
Navodno
Nije sve tako sivo.
Dala bi sve
Samo za taj osjećaj.

Ipak
Vrijeme je da se krene.
Ovo mi je škola.
Više ne odustajem.
Ne mogu više.

Priznaj mi,
Za sve ove godine,
Par pitanja:
Gdje si ti?
Hoću li znati?
Eto, baš hoću
Razlog
Zašto.

Dođi
Odvedi me
Tamo gdje ljubav počinje.

Hajde noćas mi dođi
Najdraže moje.
Otkrit ću ti tajnu!

Dok si pored mene,
Ne poznajem strah.
Mene ne zanima
Kraj.

Sve ću preživit,
Kada me dotakne,
Dio tebe.

Pusti
Neka se drugi raduju.
Zaboravi ako možeš
Sutra je novi dan.

Hvala dušo moja,
Ti znaš
Ključ života.
Uzmi me.
Evo zaklet ću se
Te noći kad umrem
Idem tamo gdje je sve po mom.

Odjednom ti,
Srebrni
Trag u beskraju.
Tako lijepa
Ljubavna
Oproštajna pjesma.

Javi se
Iz nekih starih razloga
Romantika.

Ajde zbogom.
Odlazim
Tamo gdje ljubav počinje.
Tamo gdje si sada ti.


( svaki dio rečenice naslov je neke pjesme )


- 23:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 03.02.2010.

Dobro došli!

Ovaj svijet
Mojih misli je let
Pišu ga ruke
Ledene od muke
Prati ga duša
Što tugu sluša
Strastvena i nježna
Vatrena i snježna
Svidjelo se nekom ili ne
ovaj svijet opisuje mene

- 11:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  • Sjećanje
    na crne rupe svemira
    koje volim gledati
    zatvorene
    na mekom perju
    koje me guši
    a u kojem uživam
  veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • myspace layouts




    Mirne duse
    skrivam svoje lice
    od tebe strance
    .



    DAR ZA UVIJEK!

    -moj grijeh i život


    OVA STRANICA JE ZAŠTIĆENA
    © - Copyright pravom